Microsoft idzie w ślady Google
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Niedawno w wynikach wyszukiwania Google, wbrew wcześniejszym obietnicom pojawiły się pierwsze bannery reklamowe. Microsoft po raz kolejny postanowił zainspirować się wyszukiwarką Google i w swojej konkurencyjnej dla Google wyszukiwarce, Bing również postanowił umieścić reklamy. Wygląda na to, że bannery, czyli wizualne formy reklamowe, pojawią się we wszystkich najpopularniejszych na rynku wyszukiwarkach internetowych. Jedynym pozytywnym faktem jest to, że bannery reklamowe w wyszukiwarkach nie będą wykorzystywać technologii Flash. Nie zobaczymy zatem animowanych, migających informacji o tym, że zostaliśmy wylosowani do odebrania darmowego iPhone. Jak wyglądać będą reklamy w Bingu? Przykładowo, jeżeli wpiszemy w wyszukiwarkę zapytanie dotyczące samochodów Land Rover, prawdopodobne jest, że ujrzymy przed wynikami wyszukiwania wizualną reklamę powiązaną z samochodami Land Rover. Nie wiadomo jednak jeszcze jak często w Bingu zobaczymy takie reklamy. Różnica pomiędzy bannerami Google oraz Binga polega jednak na tym, że w przypadku tego drugiego reklamy nie pojawią się w wersji webowej a jedynie w aplikacji Bing dla systemów Windows 8.1.